جک 3
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جک 3
نوشته شده در دو شنبه 16 تير 1393
بازدید : 300
نویسنده : حسین و محمدکاظم

طرف داشته گریه می کرده می گن :چته؟می گه :پشیمونم، کاش به حرف بابام گوش کرده بودم.می گن :مگه چی می گفت؟می گه :نمیدونم، گوش نمی کردم! 

 

پسره یه استاتوس گذاشته دختره لایک زده پسره کامنت گذاشته مرسی,خانوووم لایکت خیلی زیبا بود :||||

 

 

دختره استاتوس زده تا حالا مامان بابای گلم منو نزدن .........پسره زیرش کامنت گداشته "نکران نباش شوهرت حتما جبران میکنه"

 

از روزی میترسم که بچم ازم بپرسه بابا عاشق کی بودی؟و من اسم کسی رو ببرم که مادرش نباشه!!!

 

 

خدایا میشه امشب که خوابیدم صبح بیدار نشم؟.............ظهر بیدارشم :| خسته ام خیلی.. :|

 

 

 

 

استادهای دانشگاه رو بردن تو هواپیماز بلندگو اعلام کردن که"این هواپیما ساخت دانشجوهای شما هست..!همه اساتید فرار کردن!جز یه استادپرسیدن :چرا نشستی؟استاد گفت:اگه این هواپیما ساخت دانشجوهای منه روشن هم نمیشه چه برسه به پرواز

 

پیداشدن کارت شارژ ایرانسل توجیب مرد متاهلی که خط همراه اول داره،حکمش مثل داشتن ده کیلو تریاکه تو ماشین ی قاچاقیه…….حکمش اعدامه !!

******************

بچه بودم از معلمم پرسیدم برای چی ریاضی میخونیم؟گفت برای حفظ جون آدماگفتم چه جوری؟!!!گفت چون باعث میشه منگل هایی مثل تو نرن دانشکده پزشکی!!!

******************

فک کنید ما همه منتظر سال ٢٠١۴ هستیم یهو سال ٢٠١٣S بیاد..

******************

 

بابام یه ساعته خیره شده به من!بهش میگم: چیه؟ چرا اینجوری نیگام میکنی؟؟میگه: حضرتِ عباسی قیافۀ خودته یا داری مسخره بازی در میاری؟:|

*******************

 

دختره استاتوس گذاشته وقتی مامانم سر من 6 ماهه حامله بود پدرم فوت کرد و فقط از دار دنیا یه داداش دارم که همه چیزه منه.بعد یه دختر دیگه اومده زیرش کامنت گذاشته که آخیییییی ...داداشت از خودت کوچیکتره یا بزرگتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟:|

پسره یه استاتوس گذاشته دختره لایک زده پسره کامنت گذاشته مرسی,خانوووم لایکت خیلی زیبا بود :||||

 

دختره استاتوس زده تا حالا مامان بابای گلم منو نزدن .........پسره زیرش کامنت گداشته "نکران نباش شوهرت حتما جبران میکنه"

 

 

دختره اومده اپاراتی باد چرخاشو تنظیم کنه به یارو گفت اقا باد خارجی بزنیدلطفا.من که شوکه شدم پمپ باده که از خنده بادش نمیومد دیگه اوستاهه که اینکاره بود گفت نگران نباشتو کل منطقه فقط ماییم که باد خارجی میزنیم بقیه یا چینیه یا ایرانین الان براتون صورتیشو زدم دختر : واااااااااااااااا چرا صورتی؟ این ماشینه بابامه بقیشو نمیتونم بگم مودم از خنده قطعو وصل میشه :(((((

 

 

 

 

دیروز داشتم با فراریم 250تا میرفتم.که یدفعه پلیس افتاد دنبالم :|کم کم تعداد پلیسا زیاد شده نامردا زورشون بهم نرسید هلیکوپتر خبر کردن :|پیچ اولی رو که رد کردم دیدم جاده رو بستن یه دستی کشیدم ماشین 360 درجه چرخید پلیسا محاصره ام کرده بودن.خواستم فرار کنم که برق رفت سیستمم خاموش شد :|

 

 

 

بلوتوث کبیر :یک نفر صد سکه دارد یک نفر دیگه یک سکه.شما از کدام یک از اینها سکه میگیرید ؟قبله ی عالم : خوب از اونی که یک سکه دارد... !چون اونی که صد سکه داره به هر حال قدرتی برای خودش داره چهار تا آدم دور برش جمع شدن نمیشه رفت طرفش که.ولی اونی که یک سکه داره خوب کسی رو نداره ، تو سرشم میزنیم ، سکشو میگیریم دو تا اردنگی هم بهش می زنیم . یه کم منطقی باش .....!}قهوه تلخ-مهران مدیری{

 

 

 

پسره ۱۵ ساله نوشته یک ماه و نیمه کسی عاشقانه بوسم نکرده :|من آخرین بوسم ماله ۲ سالگیم بود داییم ماچم کردبعدم پرتم کرد هوا یادش رفت منو بگیره

 

 

 

خانومه تو فروشگاه گفت:دلم لک زده براى ماهىِ قوروم بوزون! دخترش خیلى شیک خندید گفت:منظور مادر اوزون قورونه..!

 

 

گاهی وقتا به جای خاموشی در جواب ابلهان ،باید یه مشت بخوابونی زیر چشمش!چون آدم که ابله باشه ،معنی اون سکوت رو هم نمیفهمه !

طرف استاتوس زده دلم گرفته:پسره کامنت گذاشته: “۴۳*۸۵۴*۰۲۱”تخلیه چاه اکبر و شُرکاء

*******************

دختره استاتوس گذاشته وقتی مامانم سر من 6 ماهه حامله بود پدرم فوت کرد و فقط از دار دنیا یه داداش دارم که همه چیزه منه.بعد یه دختر دیگه اومده زیرش کامنت گذاشته که آخیییییی ...داداشت از خودت کوچیکتره یا بزرگتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟:|

 

*******************

تا حالا دقت کردین تو فیلمای ایرانی، همیشه وقتی طرف می فهمه بچه دار نمی شه همه بچه ها از ماشینای بغلی و جلویی و عقبی باهاش بای بای می کنن و می خندن!؟

*******************

زندگی تصویری است از نقاشی خداوند :فقط مشکل اینجاست که تصویر زندگی آمریکایی ها و اروپایی ها رو داده داوینچی نقاشی کرده ولی تصویر زندگی ما رو داده به زهرا ۶ ساله از تهران ...! :|

*******************

غضنفر میره پمپ بنزین 20لیتر آزاد میزن14000میده، مسئول پمپ بنزین 3000برمیداره و بقیه پولو پس میده، غضنفر بغض میکنه یه نگاه به افق میکنه و زانو میزنه میگه: روحانی مچکریم.......یارو میگه زرنزن ،گازوئیل زدی!

*******************

بعضی وقتا مشکلات انقدر بزرگ میشن که “پدربزرگ” آدم درمیاد!

*******************

اگه اسمم مراد بود اونوقت زندگی بر وفق هوشنگ بود !

*******************

کلیپسوف چیست ؟!؟ کلیپسوف به زمانی گفته میشه که کلیپسى در مدار زمین ، بین خورشید و ماه قرار بگیره و قسمتى از ماه براى مدتى تاریک بشه ! :دی

*******************

مورد داشتیم که دختره داشته رانندگی می کرده یادش میره دنده چنده وایساده دوباره از 1 شروع کرده

*******************

دختر داییم 5 سالشه اومده میگه :باست نقاشی تشیدم !من : عزیزم بده ببینم !دختر داییم : منو دوس دالی ؟؟من : معلومه جیگر !دختر داییم : خیل خوب ! این تویی،اینام منم اینم بچه هامونن !من 5 ساله بودم شب ادراری داشتم

*******************

قانون 13 طبعیت :پسر یه اشتباه میکنه دختر سرش داد میزنه پسر بعد معذرت خواهی میکنه.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

 

دختر یه اشتباهی میکنه پسر سرش داد میزنه دختر میزنه زیر گریه بازم پسر معذرت خواهی میکنه !!!بنده خدا پسر ا !!!!!

تو یه پاساژ راه میرفتم که یهو خوردم به یه نفر و اون افتاد زمین سریع رفتم بلندش کنم و گفتم واقعا عذرخواهی میکنم وقتی دستشو گرفتم دیدم طرف از این مجسهای مانکنی هست که جلوی مغازه میذارن :|اطرافمو که نگاه کردم دیدم یه یارو داره بهم نگاه میکنه و یه لبخند تمسخر هم رو لباشه.بهش گفتم خنده داره من فکر کردم آدمه.یارو چیزی نگفت خوب که دقت کردم دیدم همونم یه مانکن دیگه است :|کلا دیگه سرمو انداختم پایین زدم به چاک

***********************

 

یه زنم نداریم!!!!!!....از سرکار که میام خونه بیوفته زیر پامون تَعظیم کنه مارو هم جَو بگیره لگد بزنیم تو شیکمش از دهن خون بالا بیاره!!....بعد عکس زنه مارو بزارن فیس بوک و بگن اگه مخالف زن آزاری هستی لایک کن!!

یه روز تو پیاده رو داشتم می رفتم ، از دور دیدم یک کارت پخش کن خیلی با کلاس ، کارت های رنگی قشنگی دستشه ولی این کارت ها رو به هر کسی نمیده ! به خانم ها که اصلاً نمی داد و تحویلشون نمی گرفت ،

 

در مورد آقایون هم خیلی گزینشی رفتار می کرد و معلوم بود فقط به کسانی کارت میداد که مشخصات خاصی از نظر خودش داشته باشند ، احساس کردم فکر میکنه هر کسی لیاقت داشتن این تبلیغات تمام رنگی خیلی خوشگل و گرون قیمت رو نداره ، لابد فقط به ادم های با کلاس و شیک پوش و با شخصیت میده ! بدجوری کنجکاو بودم بدونم اون کارت ها چین !! با خودم گفتم یعنی نظر این کارت پخش کن خوش تیپ و با کلاس راجع به من چیه ؟! منو تائید می کنه ؟!

بچه تازه به دنیا اومده و از بیمارستان آوردیم خونه خوابیده ، فامیلمون اومده میگه آخی خوابه ؟؟؟

میگم پَ نَ پَ زدیمش تو شارژ ! دکترا گفتن ۷ – ۸ ساعت اول خوب بزارین شارژ بشه بعد ازش استفاده کنین وگرنه خوب گریه نمیکنه !

 

 

 

 

رفتم مغازه میگم CD دارید ؟ میگه خام ؟ پَ نَ پَ تنوری باشه با قارچ و پنیر !!!

 

 

 

 

( یه توپ دارم قلقلیه ) پَ نه پَ شش ضلعی نامنتظمه ( میزنم زمین هوا میره ) پَ نه پَ می خواستی زمین و حفر کنه برسه مرکز زمین ( نمی دونی تا کجا میره ) . . . پَ نه پَ می دونم نمیگم که ریا نشه ( من این توپو نداشتم ) پَ نه پَ داشتی ، رو نمی کردی ( مشقامو خوب نوشتم ) پَ نه پَ همش برو دنبال یللّی تللّی ( بابام بهم عیدی داد ) پَ نه پَ می خواستی روز مادر بهت کادو بده ( یه توپ قلقلی داد ) پَ نه پَ می خواستی یه دونه بی ام ۷۳۰ بهت بده !!

 

 



:: برچسب‌ها: جک , 3 , خنده دونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: